SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Globalny szef marki Puma odchodzi z powodu reorganizacji marketingu

Puma, producent odzieży i obuwia sportowego ogłosiła, że w ramach restrukturyzacji przenosi swoją organizację marketingową z Bostonu do Niemiec. W związku z tym z firmą postanowił rozstać się globalny szef marki Puma, ​​Adam Petrick.

Puma ogłosiła, że dział zarządzania marką i działań marketingowych zostanie przeniesiony z Bostonu do siedziby firmy w Herzogenaurach w Bawarii w Niemczech. Zmiana wchodzi w życie 1 lipca br.

W ramach przejścia Puma ogłosiła, że ​​Adam Petrick, globalny dyrektor ds. marki firmy, postanowił nie przeprowadzać się do Niemiec i odchodzi z firmy po ponad 20 latach. Petrick zajmował to stanowisko przez około półtora roku. Z końcem tego roku odejdzie z firmy.

Dyrektor generalny Pumy, Arne Freundt, powiedział, że to właśnie marka leży u podstaw sukcesu firmy. - Puma ma szansę pełniej wykorzystać i rozwinąć potencjał swojej marki - powiedział cytowany w wydanym komunikacie Freundt, który kieruje Pumą od listopada, po odejściu byłego dyrektora generalnego Bjørna Guldena (przeszedł do adidasa).

Według Freundta przeniesienie działu marketingu do centrali w Niemczech "zapewni spójność marki i przyspieszy podejmowanie decyzji w celu dalszego wzmocnienia marki Puma, a także sprawi, że jeszcze bardziej firma skupi się na kliencie". - Dzięki nowej konfiguracji będziemy mogli prowadzić bardziej skuteczne kampanie, aby jeszcze bardziej umocnić naszą markę w umysłach naszych konsumentów - powiedział Freundt.

W pierwszym kwartale roku fiskalnego 2023 sprzedaż Pumy wzrosła o 14,4procc. do około 2,4 miliarda dolarów. Przychody w tym kwartale spadły w Ameryce Północnej z powodu wysokiego poziomu zapasów wśród hurtowych partnerów Pumy, ale wzrost w innych regionach zrekompensował te straty.

Kiedy Petrick ustąpi, Richard Teyssier będzie kierował globalnym marketingiem firmy jako globalna marka i dyrektor marketingu od 1 lipca. Teyssier dołączył do Pumy w 2010 roku i wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego na rynek francuski do 2021 roku, kiedy to przejął odpowiedzialność za Europę Środkową, Francję, Wielką Brytanię i Irlandię oraz Europę Południową i Północną.  Teyssier będzie nadal przewodzić firmie w regionie europejskim, dopóki nie zostanie ogłoszony jego następca.

Dołącz do dyskusji: Globalny szef marki Puma odchodzi z powodu reorganizacji marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl