Globalny budżet reklamowy marki Vertu dla DHM
Agencja Dye Holloway Murray (DHM) wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego należącej do Nokii marki luksusowych telefonów komórkowych Vertu
W pokonanym polu DHM zostawiła agencje WCRS, Laird & Partners z Nowego Jorku oraz Lorenzo Marini z Włoch. W przetargu nie wystartowała dotychczas obsługująca budżet Vertu agencja Dave.
DHM będzie odpowiedzialna za stworzenie kreatywnej koncepcji, która będzie obejmować prasę, internet oraz empiryczne kanały na kluczowych dla Vertu rynkach, wśród których są Wielka Brytania, USA, Rosja i Bliski Wschód.
Wybór nowej agencji jest następstwem zmiany na stanowisku globalnego dyrektora marketingowego marki Vertu. W lipcu minionego roku objęła je Hazel Kay, która wcześniej była dyrektorem ds. marketingu w największej na świecie firmie wydobywającej diamenty De Beers. Zastąpiła ona Chrisa Harrisa, który dostał nowy etat w Nokii.
źródło; Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy marki Vertu dla DHM