Globalny budżet Reeboka dla DDB
Firma Reebok przekazała swój cały globalny budżet kreatywny w ręce agencji reklamowej DDB.
Wcześniej obowiązki kreatywne należącej do Adidas Group marki spoczywały na barkach różnych agencji w różnych częściach świata. Przykładowo w USA od 2004 roku Reeboka obsługiwała należąca do Dentsu agencja mcgarrybowen.
Reebok przekazał DDB swój warty około 60 milionów dolarów budżet bez postępowania przetargowego.
"DDB pokazała nam niebywałą głębię kreatywnych zasobów na całym świecie, wnikliwe myślenie w nietradycyjnych obszarach oraz pasję dla rozwiązań kreatywnych poza reklamą" - stwierdził Rich Prenderville, szef ds. globalnego marketingu marki w Reeboku.
Globalny dyrektor wykonawczy agencji Chuck Brymer zapowiedział, że budżet Reeboka będzie obsługiwany przez wiele zlokalizowanych na całym świecie biur DDB, m.in. w Berlinie, Chicago i Hong Kongu.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet Reeboka dla DDB