SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

General Motors Europe w Universal McCann

Budżet mediowy marek samochodów koncernu General Motors w Europie obsłuży sieć domów mediowych Universal McCann

Universal McCann wygrał trwający od kilku miesięcy przetarg, w którym obok niego uczestniczyły domy mediowe Carat (grupa Aegis) i MindShare (WPP). Pozyskany budżet wynosi ok. 600 mln euro. Universal McCann będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów w 45 krajach od stycznia 2005 roku. Obsłuży marki Vauxhall, Opel, Saab i Chevrolet.
Dotąd Universal McCann obsługiwał budżet mediowy GM w niektórych krajach. Zmiany nastąpią m.in. w Belgii, Holandii czy Niemczech. W Polsce Universal McCann obsługuje GM od 1992 roku - planuje i kupuje media dla Opla, Chevroleta i Saaba. 

Press.pl

Dołącz do dyskusji: General Motors Europe w Universal McCann

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl