SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta Wyborcza zyskuje, Fakt ostro w dół

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej, spadek Faktu i SE - czyli rynek reklamy w prasie w lutym 2007 r.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w lutym 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 72,57 mln zł, czyli o 12,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 

Na drugie miejsce wróciła "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 12,81 mln zł (2,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla ”Faktu – 10,19 mln zł (spadek o prawie 3,7 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Dziennik" (na rynku od kwietnia 2006) - 8,21 mln zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 3,7 mln rok temu do 5,6 mln zł obecnie.
 
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w lutym 2007 roku 177 245 785 zł wobec 163 430 603 zł w 2006 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc II.2007
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 177 245 785 zł
GAZETA WYBORCZA 72 570 328 zł
RZECZPOSPOLITA 12 815 111 zł
FAKT 10 197 070 zł
DZIENNIK 8 215 400 zł
SUPER EXPRESS 5 686 307 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 5 684 841 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 5 422 616 zł
METRO 4 024 915 zł
GAZETA PRAWNA 3 886 968 zł
DZIENNIK POLSKI 3 818 922 zł

bez autopromocji
Rok / Miesiąc II.2006
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 163 430 603 zł
GAZETA WYBORCZA 60 102 581 zł
FAKT 13 792 534 zł
RZECZPOSPOLITA 10 397 344 zł
SUPER EXPRESS 6 186 939 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 5 573 087 zł
METROPOL 3 965 334 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 3 734 119 zł
DZIENNIK ZACHODNI 3 666 192 zł
DZIENNIK POLSKI 3 467 100 zł
GAZETA PRAWNA 3 358 906 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w lutym 2007 roku:

Dołącz do dyskusji: Gazeta Wyborcza zyskuje, Fakt ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl