Gazeta Prawna z programem lojalnościowym
W poniedziałek 19 listopada pod hasłem 'Poznaj Dzieje z Gazetą Prawną' do czytelników prenumerujących Gazetę Prawną (Infor) trafi pierwszy z pięciu tomów "Kalendarium Dziejów Świata". Seria jest elementem nowego programu lojalnościowego GP.
Obszerna publikacja książkowa, opracowana została przez PWN. Część pierwsza w całości poświęcona jest starożytności. Kolejne tomy z serii to: "Średniowiecze", "Nowożytność do 1815r.", "Nowożytność 1815-1945r.", "Współczesność od 1945r." Będą one przesyłane prenumeratorom co kwartał.
Autorem programu lojalnościowego jest Agnieszka Kielichowska, dyrektor marketingu GP.
Wydaniu towarzyszy akcja promocyjna w telewizji (TVN24, TV Biznes), internecie oraz działania autopromocyjne w Gazecie Prawnej na własnych stronach (www.infor.pl i www.gazetaprawna.pl). Za kreację odpowiada Gazeta Prawna, natomiast za wykup mediów Dom Mediowy Brand Connection. Nakład pierwszego tomu wynosi 47 tys. egz.
Program lojalnościowy "Poznaj Dzieje z Gazetą Prawną" jest drugim po "Klubie INFOR-u" programem skierowanym do czytelników i prenumeratorów produktów Grupy Wydawniczej INFOR S.A.
"Kalendarium Dziejów Świata" - Bogato ilustrowana historia świata od zarania cywilizacji, aż do współczesności, podana w układzie chronologicznym, z podziałem na różne obszary działalności człowieka. Prezentacja powiązań polityki, nauki, techniki, literatury i sztuki. Pierwsza publikacja tego typu na polskim rynku wydawniczym, opracowana autorsko przez Wydawnictwo Naukowe PWN na podstawie informacji gromadzonych przez ponad pół wieku, starannie wybranych i rzetelnie sprawdzonych. W książce m.in. ponad 5000 dat, ponad 5000 biogramów, ponad 1000 ilustracji.
Dołącz do dyskusji: Gazeta Prawna z programem lojalnościowym