Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznych mediach
Firma Gap zrezygnowała z telewizyjnych reklam z udziałem gwiazd. Zamiast tego uruchomiła ona kampanię w internetowych mediach społecznych, promującą jej stworzoną na nowo linię ubrań dżinsowych 1969 Premium Jeans.
Kampania o nazwie 'Born To Fit' została skoncentrowana wokół strony sprzedawcy odzieży w serwisie społecznościowym Facebook.
Na witrynie umieszczona została interaktywna galeria, wirtualny pas startowy kierujący użytkowników do strony internetowej Gapa (gap.com) oraz klipy wideo i komentarze projektantów i pracowników firmy.
Przygotowana przez agencję AKQA kampania obejmuje również banery reklamowe na wybranych blogach, specjalną aplikację na iPhone'a o nazwie' StyleMixer' pozwalającą użytkownikom na mieszanie i dopasowywanie ubrań, a także reklamy w kinach, prasie i na nośnikach outdoor.
We wcześniejszych telewizyjnych reklamach Gapa występowały takie gwiazdy jak Audrey Hepburn, Orlando Bloom i Liv Tyler.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznych mediach