SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznych mediach

Firma Gap zrezygnowała z telewizyjnych reklam z udziałem gwiazd. Zamiast tego uruchomiła ona kampanię w internetowych mediach społecznych, promującą jej stworzoną na nowo linię ubrań dżinsowych 1969 Premium Jeans.

Kampania o nazwie 'Born To Fit' została skoncentrowana wokół strony sprzedawcy odzieży w serwisie społecznościowym Facebook.

Na witrynie umieszczona została interaktywna galeria, wirtualny pas startowy kierujący użytkowników do strony internetowej Gapa (gap.com) oraz klipy wideo i komentarze projektantów i pracowników firmy.

Przygotowana przez agencję AKQA kampania obejmuje również banery reklamowe na wybranych blogach, specjalną aplikację na iPhone'a o nazwie' StyleMixer' pozwalającą użytkownikom na mieszanie i dopasowywanie ubrań, a także reklamy w kinach, prasie i na nośnikach outdoor.

We wcześniejszych telewizyjnych reklamach Gapa występowały takie gwiazdy jak Audrey Hepburn, Orlando Bloom i Liv Tyler.

źródło: New Media Age

  • Więcej informacji:
  • Gap

Dołącz do dyskusji: Gap rezygnuje z reklam w telewizji na rzecz kampanii w społecznych mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl