SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fundacja Hospicjum Onkologiczne z kolejną edycją kampanii społecznej "18,60"

Fundacja Hospicjum Onkologiczne w Warszawie prowadzi akcję społeczną "18,60", w ramach której zachęca do wspierania pacjentów instytucji. Przypomina także o szczególnym charakterze tego miejsca - przychodzi się do niego nie po to, by umrzeć, ale dokończyć życie.

Spot przygotowany w ramach akcji “18,60” opowiada o szczególnym charakterze życia w hospicjum. Pan Edward, pacjent FHO w sześciu słowach łamie stereotypy o hospicjach i zachęca do spojrzenia pod powierzchnię pozornych oczywistości. Pan Edward odszedł przed premierą materiału

.

- Nigdy nie wiemy, ile czasu spędzi u nas pacjent/pacjentka. Czasami jest to kilka dni, czasami miesięcy, a zdarzają się przypadki, że nasi podopieczni wychodzą z hospicjum o własnych siłach. Chcemy, żeby nadal czuli się częścią tego świata, czuli się potrzebni, rozumiani i akceptowani. Oni też tego chcą. Tego potrzebują. Nie chodzi o zakładanie różowych okularów, tylko o urealnienie obrazu - mówi Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne.

Nazwa akcji "18,60" została zaczerpnięta od konkretnej kwoty. Stanowi ona iloraz miesięcznej luki finansowej hospicjum i liczby stałych darczyńców.

Za reżyserię, zdjęcia i montaż odpowiada Jakub Stolecki. Narratorem jest aktor  Przemysław Bluszcz, ambasador FHO. Sprzętu do nagrań użyczyła firma Cukry. Wszystkie osoby i firma zaangażowane w spot wzięły w nim udział charytatywnie.

Dołącz do dyskusji: Fundacja Hospicjum Onkologiczne z kolejną edycją kampanii społecznej "18,60"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl