Fox sprzedał wszystkie reklamy w Super Bowl
Telewizja Fox, która w najbliższą niedzielę pokaże w USA finał rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL, sprzedała ostatni spot reklamowy w trakcie transmisji.
Przedstawiciele stacji jak na razie nie ujawniają, kto zakupił ostatni spot. Według nieoficjalnych źródeł, mógł to być jeden z dotychczasowych reklamodawców, który kupił odrębny lub dodatkowy czas, zwiększając długość swojego spotu z 30 do 60 sekund - informuje serwis Mediaweek.
Po raz pierwszy Fox przeprowadził transmisję z Super Bowl w połowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia i od tamtego czasu pokazywał to wydarzenie pięciokrotnie. W tym roku stacja sprzedała pełny czas reklamowy najszybciej w historii swoich relacji.
Cena jednej półminutowej reklamy oscylowała wokół 2,7 miliona dolarów, chociaż Fox przyznał, że jeden ze spotów sprzedany został za 3 miliony dolarów. Najwięcej reklam w bieżącym roku wykupiły firmy działające w branży filmowej i według nieoficjalnych źródeł to właśnie jedna z nich nabyła wspomniany dodatkowy czas, aby zwiększyć czas trwania swojego zwiastuna filmowego.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Fox sprzedał wszystkie reklamy w Super Bowl