Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl
Telewizja Fox uzyska 225 milionów dolarów dochodów z reklam, które pokaże na swojej antenie w trakcie niedzielnej transmisji z Super Bowl.
Oprócz samego finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL, dane te uwzględniają czterogodzinny program przed meczem oraz godzinny odcinek serialu "Dr House", który nadany zostanie po transmisji - informuje serwis Mediaweek, powołując się na źródła zaznajomione ze sprawą.
Do tego dojdzie jeszcze 35 milionów dolarów, jakie Fox uzyska dzięki relacjom z Super Bowl w swoich lokalnych stacjach, co da łączny dochód na poziomie 260 milionów dolarów.
Sama relacja z meczu pomiędzy drużynami New England Patriots i New York Giants, obejmująca 63 jednostki reklamowe, przyniesie Foxowi 170 milionów dolarów. Przeciętna cena jednego półminutowego spotu wyniosła 2,7 miliona dolarów.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl