SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fleishman-Hillard dołącza do Związku Firm Public Relations

Jedna z największych na świecie agencji PR - Fleishman-Hillard została przyjęta do Związku Firm Public Relations. Związek zrzesza obecnie 23 agencje

Założona w 1946 roku agencja Fleishman-Hillard jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w public relations na świecie. Posiada 55 własnych biur, które działają w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Południowej Afryce. Zatrudnia ponad 2300 konsultantów, zorganizowanych w 18 międzynarodowych practice groups. Dzięki takiej strukturze klienci mogą korzystać z usług praktyków PR, którzy są najbardziej doświadczeni w danej dziedzinie czy sektorze gospodarki.
Do grona klientów agencji należą między innymi: Wall Street Journal, GlaxoSmithKline, biuro Prezydenta Stanów Zjednoczonych, Nestle, UPS, Intel i Wal-Mart.

Fleishman-Hillard przoduje w branżowych rankingach i jest laureatem wielu nagród z dziedziny PR. Po raz dwunasty z rzędu został uznany za agencję świadczącą usługi najwyższej jakości (Thomas L. Harris/Impulse Research Survey, edycja 2004). Otrzymał dotychczas 77 nagród Silver Anvils, 21 nagród SABRE oraz 31 nagród CIPRA.

Fleishman-Hillard jest częścią Omnicom Group, globalnej grupy medialnej, w której skład wchodzą czołowe agencje reklamowe, domy mediowe, firmy marketingowe, agencje PR i inne firmy oferujące usługi związane z komunikacją dla ponad 5 tysięcy klientów ze 100 krajów świata.

Polskie biuro Fleishman-Hillard, kierowane przez Julię Kozak, działa od blisko trzech lat. Świadczy pełen zakres usług public relations i public affairs. Na rynku polskim agencja ma doświadczenie we współpracy z takimi firmami, jak: Adobe, Maxtor, RSA Security, DBM Polska, Renault Trucks, Compuware, PTC Era, VanguardMS, Emisja, Solae.

"Cieszę się, że do naszego grona dołączyła agencja o międzynarodowej renomie" - powiedział Rafał Szymczak, prezes Związku Firm Public Relations. - "Jestem przekonany, że kompetencje i doświadczenie Fleishman-Hillard będą bardzo pomocne w wielu różnych działaniach Związku, a w szczególności tych, które mają na celu profesjonalizację usług PR w Polsce."

"Miło nam, że możemy dołączyć do polskiego Związku Firm Public Relations. Fleishman-Hillard należy do wielu organizacji zrzeszających specjalistów PR na całym świecie. Naszym celem jest popularyzacja zasad budowania dobrej komunikacji i etycznej, profesjonalnej współpracy. Staramy się też zawsze uczestniczyć w edukowaniu rynku udostępniając wiedzę i doświadczenie, jakie Fleishman-Hillard zdobył w ciągu niemal 60 lat swojej działalności." - powiedziała Julia Kozak, Associate Director, Fleishman-Hillard.

Dołącz do dyskusji: Fleishman-Hillard dołącza do Związku Firm Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl