SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Festiwal Reklamy Złote Orly 2004

Festiwal Reklamy Złote Orły zakończył kompletowanie składu jury

Funkcję przewodniczącego objął Marcin Mroszczak. Jury tegorocznego Festiwalu będzie się składać z przedstawicieli branży reklamowej - dyrektorów kreatywnych, dyrektorów artystycznych, copywriterów oraz autorytetów z dziedziny mediów i postaci związanych z szeroko pojęta kulturą, edukacją i sztuką. Fakt, że Festiwal Złote Orły  istnieje już siedem lat, nakłada na niego dodatkową odpowiedzialność. Stąd zmiany w wizerunku jak również w sposobie dobierania jurorów.

Jeden z nich - Andrzej Jakimowski dosadnie spuentował cel jaki przyświeca całemu przedsięwzięciu: Chciałbym mieć taką władzę, żeby na skinienie mojego palca szpetne, głupie i banalne reklamy na mieście, czy w telewizorze znikały z oczu, i żeby na ich miejscu pojawiały się reklamy wyrafinowane estetycznie, błyskotliwe i oryginalne. Jest bardzo wąskie grono ludzi, którzy dostają tę władzę na krótką chwilę raz w roku. To są jurorzy Festiwalu Złote Orły. I ja się do tego grona chętnie wmieszam.

Jury będzie obradować w trzech składach.
Reklama:
Marcin Mroszczak - przewodniczący - dyrektor kreatywny DDB Warszawa
Artur Burchacki - szef redakcji oprawy i promocji 1 Programu TVP
Wojciech Dagiel - dyrektor kreatywny McCann-Erickson
Katarzyna Dragovic - dyrektor kreatywny Euro RSCG Warszawa
Artur Dynowski - Senior Art Director G7
Cezary Filew - copywriter PZL
Mirosław Gawlik - dyrektor kreatywny TUBA Ud/sN
Andrzej Jakimowski - reżyser
Jacek Jurek - dyrektor kreatywny Just
Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny Brief 
Karol Kowalski - prezes Fundacji Komunikacji Społecznej 
Paweł Lisicki - zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej 
Paweł Netczuk - dyrektor zarządzający Media Ran
Paweł Niziński - dyrektor kreatywny Young & Rubicam
Michał Nowosielski - dyrektor kreatywny Publicis
Jan Pospieszalski  - kompozytor, muzyk, publicysta
Piotr Rypson - krytyk sztuki, wiceprezes Mindworx Polska
Bogna Świątkowska - prezes Fundacji BĘC ZMIANA

Design:
Paweł Biardzki - grafik, freelancer
Joanna Burbridge -dyrektor kreatywny  Dragon Rouge Haas
Wojciech Mierowski - dyrektor artystyczny Brand Nature Acces
Jacek Mrowczyk, - redaktor działu pisma  2+3D 
Józef A. Mrozek - historyk sztuki, wykładowca ASP w Warszawie 
Ksawery Piwocki - profesor, dziekan wydziału Wzornictwa Przemysłowego ASP w Warszawie

Interactive:
Michał Lach -wiceprezes K2 Internet
Grzegorz Mogilewski  -prezes Max Weber
Jacek Ojak,  -prezes zarządu Engine
Bartek Wyszyński  -dyrektor kreatywny Artegence

Członkowie jury tworzą jednocześnie Radę Programową Festiwalu. Jej pierwsze spotkanie odbędzie się przed rozpoczęciem obrad konkursu.

Dołącz do dyskusji: Festiwal Reklamy Złote Orly 2004

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.ascension-eonar.com/forums/index.php?showuser=1575794
Cord bloodstream traces its root towards the umbilical cord during the time from the birth of your newborn kid, following the latter continues to be detached in the baby. The primary reason for that assortment of cord bloodstream happens because it consists on the valuable stem cells, including hematopoietic cells or cells that can deal with developing bloodstream components inside your body. A number of of your bloodstream remains around the umbilical cord portion remaining mounted on it. This extra bloodstream is no more needed through the nascent baby. Cord bloodstream consists of all with the vital bloodstream elements like the red-colored bloodstream cells, whitened bloodstream cells, platelets and plasma. Cord bloodstream therefore remains employed for transplantation rather than bone marrow. Exactly why is cord bloodstream essentially the most preferred option?
0 0
odpowiedź
User
http://rnb-song.ru/user/kopetpdnss/
Easily build and edit visits inside clinician operating hrs, assign tasks, monitor waiting area occasions per patient, manage and link cancellations with no shows to patient files, and send appointment memory joggers by SMS to consumers, with among the very best on the internet physio practice retailer around australia.
0 0
odpowiedź