Ferrero Duplo: Słodycz w małej dawce (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca Ferrero Duplo. Akcja przebiega pod hasłem "Słodycz w małej dawce".
Kampania reklamowa batonika Ferrero Duplo podkreśla, że jest on idealną małą przyjemnością, zawierając nadzienie orzechowe w czekoladowej polewie. W 30-sekundowym spocie wykorzystywany jest fragment piosenki "Time to pretend" zespołu MGMT. Kampania ma budować świadomość produktu, który w sprzedaży jest od początku września.
Akcja pod hasłem "Słodycz w małej dawce" od 5 listopada jest prowadzona we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii - zaplanowanej do 2 grudnia - przygotowała agencja reklamowa G7, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Ferrero Duplo: Słodycz w małej dawce (wideo)