SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook z nowymi narzędziami dla reklamodawców: automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie

Serwis Facebook oddał w ręce reklamodawców w ramach platformy Audience Network Facebook nowe narzędzia pozwalające na tworzenie skuteczniejszego przekazu i lepsze dotarcie do wybranych grup docelowych.

Pierwsze z zapowiedzianych narzędzi pozwoli twórcom reklam m.in. na umieszczanie w nich automatycznie uruchamiających się filmów. To, zdaniem Facebooka stwarza reklamodawcom dodatkowe możliwości związane z budowaniem wciągających dla odbiorców treści i skutecznego przekazu reklamowego.

Drugim rozwiązaniem zaproponowanym przez Facebooka ma być możliwość tworzenia dynamicznych reklam produktów i podsuwania odbiorcom rekomendacji określonych towarów na podstawie ich wcześniejszych wyborów i aktywności w sieci. Dodatkowo udostępniono markom funkcję pozwalającą na projektowanie reklam składających się z serii obrazów.

Dla Facebooka coraz ważniejszym źródłem dochodów stają się reklamy mobilne. W II kwartale br. stanowiły one 76 proc. wszystkich zysków Facebooka pochodzących z reklam. Nie powinny także dziwić ułatwienia dla reklamodawców dotyczące treści wideo biorąc pod uwagę fakt, że wg oficjalnych danych użytkownicy Facebooka każdego dnia uruchamiają w tym serwisie ok. 4 mld filmów.

Na koniec czerwca br. Facebook miał 1,49 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,31 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 655 mln tylko w ten sposób.

Dołącz do dyskusji: Facebook z nowymi narzędziami dla reklamodawców: automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl