Facebook wygrywa walkę o czas brytyjskich internautów
Serwis społecznościowy Facebook jest bliski pokonania komunikatora MSN Messenger jako aplikacji internetowej, na którą brytyjscy użytkownicy przeznaczają najwięcej swojego czasu.
Z badania firmy Nielsen Online wynika, że w okresie kwiecień 2007 - kwiecień 2008 łączny czas spędzany przez internautów z wielkiej Brytanii na stronach Facebook zwiększył się z 500 milionów do 2,4 miliarda minut - informuje serwis Brand Republic.
W tym samym okresie liczba minut spędzanych na korzystaniu z komunikatora internetowego MSN/Windows Live Messenger zmniejszyła się z 3,2 do 2,4 miliarda. Po wspomnianych serwisach na kolejnych miejscach znalazły się: eBay (1,7 miliarda minut), wyszukiwarka Google (900 milionów) oraz YouTube (600 milionów).
Z danych Nielsen Online wynika też, że komunikatory generalnie tracą na skutek rosnącej popularności serwisów społecznościowych. W przypadku tych pierwszych łączna liczba minut spadła z 3,9 do 2,9 miliarda, podczas gdy w przypadku tych drugich wzrosła z 2,4 do 3,7 miliarda.
Z kolei ogólna liczba minut przeznaczanych w kwietniu bieżącego roku na korzystanie z internetu przez brytyjskich użytkowników wzrosła wobec kwietnia roku ubiegłego o 4 procent i wyniosła 33,3 miliarda.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Facebook wygrywa walkę o czas brytyjskich internautów