Facebook wciąga trzy razy bardziej niż Google
W sierpniu bieżącego roku użytkownicy Facebooka spędzili na jego stronach średnio 5 godzin, 46 minut i 7 sekund.
To aż o trzy razy więcej niż w przypadku najpopularniejszych w całej sieci stron należących do Google, gdzie średnia wyniosła 1 godzinę, 53 minuty i 21 sekund - wynika z danych firmy badawczej Nielsen.
Za Facebookiem znalazły się strony Yahoo! (3:14:30), AOL Media Network (2:36:17), Fox Interactive Media (2:04:42) i MSN/WindowsLive/Bing (2:03:08).
Tymczasem niespodziewanie za Google znalazł się należący do firmy, ale uwzględniony oddzielnie w rankingu serwis wideo YouTube, na którego stronach użytkownicy spędzili w sierpniu średnio 1 godzinę, 17 minut i 20 sekund. Najgorzej wypadła z kolei Wikipedia ze średnią na poziomie zaledwie 17 minut i 5 sekund.
Dołącz do dyskusji: Facebook wciąga trzy razy bardziej niż Google