Facebook po hiszpańsku
Facebook uruchomił hiszpańskojęzyczną wersję swojego serwisu społecznościowego.
Ma to być pierwsza z wielu kolejnych - poza angielską - wersji serwisu, jakie są planowane w najbliższym czasie, a następne w kolejce są już niemiecka i hiszpańska - informuje serwis NewsFactor Network.
Obecnie 60 procent spośród około 64 milionów użytkowników Facebook mieszka poza USA, a ponad 2,8 miliona to mieszkańcy Ameryki Łacińskiej lub Hiszpanii. Od poniedziałku każdy internauta z hiszpańskojęzycznego kraju, który wejdzie na stronę serwisu, zostanie automatycznie przekierowany do wersji w swoim języku. Inni mogą to zrobić poprzez zmianę ustawień na swoim koncie.
W ten sposób serwis chce zyskać nowych użytkowników i zbliżyć się do najpopularniejszej społeczności internetowej, jaką jest MySpace, a która posiada swoje narodowe strony w ponad 20 krajach.
W tłumaczeniu serwisu na język hiszpański pomagało około 1,5 tysiąca użytkowników Facebook. Takie samo podejście jest stosowane przy niemieckiej i francuskiej wersji.
źródło: NewsFactor Network
Dołącz do dyskusji: Facebook po hiszpańsku