Ewaryst Fedorowicz dyrektorem generalnym 4Frame
Ewaryst Fedorowicz, były dyrektor generalny agencji Locomotiva, objął analogiczne stanowisko w agencji reklamowej 4Frame, która specjalizuje się w shopper marketingu.
- Zaproszenie Ewarysta do współpracy jest kolejnym, konsekwentnym krokiem budowania agencji, m.in. w obszarach ATL/full service. Obecnie realizujemy dalszy wzrost tj.: powiększamy zespoły obsługi klienta jak i zespoły kreatywne, rozszerzamy naszą ekspertyzę jak i staramy się intensywnie pozyskiwać nowe budżety dla agencji - mówi Marcin Bełza, założyciel i prezes firmy.
4 Frame powstała w październiku 2007 roku, a obecnie zatrudnia 25 osób. Agencja po przetargu na rok 2008/2009 obsługuje projekty shopper marketingowe koncernu Procter & Gamble, pracuje dla marek Pampers i Head & Shoulders. Stałym klientem firmy jest także sieć Real (obsługa full-service, po zwycięskim przetargu w lutym 2008). W obszarze shopper marketingu 4Frame na stałe obsługuje również Danone, a na zasadach projektowych pracuje dla TelePizza i Nutricia (Bobovita).
Ewaryst Fedorowicz od 2005 roku pracował jako dyrektor generalny w agencji reklamowej Locomotiva. Stanowisko to objął w momencie zmian właścicielskich i przekształceń formalno prawnych firmy. Wcześniej związany był m.in. z JWT (jako zastępca dyrektora generalnego), agencją Grey Warszawa i Pepsico Poland. W 2005 roku założył firmę doradztwa strategicznego Strategion, którą prowadzi do dziś.
Dołącz do dyskusji: Ewaryst Fedorowicz dyrektorem generalnym 4Frame