SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport sportową marką roku

Eurosport uznany 'sportową marką roku 2005' oraz 'najlepszą zagraniczną marką sportową'.

Podczas zakończonej w piatek w Poznaniu konferencji naukowej „Dni Marketingu Sportowego” stacja Eurosport została nagrodzona prestiżową nagrodą DEMES w dwóch kategoriach: „sportowa marka roku 2005” oraz „najlepsza zagraniczna marka sportowa”.

Ponadto biuletyny informacyjne kanałów Eurosport i Eurosport 2 zostały wyróżnione w kategorii „sportowy produkt”.

Nagrodę w imieniu Eurosportu odebrał Roberto Passariello dyrektor marketingu i komunikacji Eurosport International.

Dołącz do dyskusji: Eurosport sportową marką roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl