SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport promuję Brazylię w Europie

Embratur, Brazyliska Izba Turystyczna, oraz Eurosport przeprowadzą kampanię promującą Brazylię w Europie. W jej ramach Eurosport wyemituje specjalne programy, wywiady i kampanie reklamowe na temat Brazylii.

Kampania rozpoczęła się w całej Europie 15 lipca i będzie obecna na antenach Eurosportu i Eurosport 2.

Część kampanii stanowi przygotowana przez Eurosport seria programów Sport Destination, w której prezentowane są najatrakcyjniejsze miejsca na świecie do uprawiania sportu oraz najważniejsze sportowe imprezy świata. Magazynom tym będzie towarzyszył specjalny 90-sekundowy spot prezentujący sporty powiązane z Brazylią jak capoeira, sporty plażowe, surfing, oraz samba.

Kolejnym ważnym elementem kampanii będą pocztówki, 15-sekundowy spot emitowany przed każdym wydarzeniem sportowym rozgrywanym w Brazylii, prezentujący najatrakcyjniejsze miejsca regionu, w którym odbywa się sportowa impreza.

Ponadto Eurosport stworzy specjalny serwis internetowy, który będzie dostępny w czterech wersjach językowych w internetowej platformie Eurosportu.

brazilianaduze

Plan komunikacyjny uzupełnia seria 30-sekundowych reklamówek telewizyjnych oraz internetowych), które będzie można oglądać od 15 lipca do października.

Narratorami kampanii Embratur będą m.in. brazylijska Minister ds. Turystyki Marta Suplicy oraz prezydent Brazylijskiej Izby Turystycznej Jeanine Pires.

Dołącz do dyskusji: Eurosport promuję Brazylię w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl