Eurosport promuję Brazylię w Europie
Embratur, Brazyliska Izba Turystyczna, oraz Eurosport przeprowadzą kampanię promującą Brazylię w Europie. W jej ramach Eurosport wyemituje specjalne programy, wywiady i kampanie reklamowe na temat Brazylii.
Kampania rozpoczęła się w całej Europie 15 lipca i będzie obecna
na antenach Eurosportu i Eurosport 2.
Część kampanii stanowi przygotowana przez Eurosport seria programów
Sport Destination, w której prezentowane są najatrakcyjniejsze
miejsca na świecie do uprawiania sportu oraz najważniejsze sportowe
imprezy świata. Magazynom tym będzie towarzyszył specjalny
90-sekundowy spot prezentujący sporty powiązane z Brazylią jak
capoeira, sporty plażowe, surfing, oraz samba.
Kolejnym ważnym elementem kampanii będą pocztówki, 15-sekundowy spot emitowany przed każdym wydarzeniem sportowym rozgrywanym w Brazylii, prezentujący najatrakcyjniejsze miejsca regionu, w którym odbywa się sportowa impreza.
Ponadto Eurosport stworzy specjalny serwis internetowy, który będzie dostępny w czterech wersjach językowych w internetowej platformie Eurosportu.
Plan komunikacyjny uzupełnia seria 30-sekundowych reklamówek telewizyjnych oraz internetowych), które będzie można oglądać od 15 lipca do października.
Narratorami kampanii Embratur będą m.in. brazylijska Minister ds. Turystyki Marta Suplicy oraz prezydent Brazylijskiej Izby Turystycznej Jeanine Pires.
Dołącz do dyskusji: Eurosport promuję Brazylię w Europie