Europejski budżet medialny Haier dla MPG
Chińska firma Haier, jeden z największych na świecie producentów urządzeń AGD, przekazała swój europejski budżet reklamowy domowi mediowemu MPG.
Należąca do holdingu medialnego Havas agencja pokonała w finałowej fazie przetargu wchodzące w skład WPP Group domy mediowe Mindshare i MediaCom.
MPG będzie odpowiedzialny za strategię komunikacyjną, planowanie i zakup mediów dla lodówek Haiera z serii 3D Fridges. Początkowa działalność w ramach europejskiego budżetu będzie miała miejsce we Włoszech, Francji i Niemczech.
Haier, najlepiej znany ze swoich lodówek i pralek, produkuje również telewizory, komputery, telefony komórkowe i sprzęt kuchenny. Na rynku europejskim firma nawiązała współpracę z sieciami handlowymi Kesa, Media Market i Carrefour.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Europejski budżet medialny Haier dla MPG