Europejska kampania marki Purmo
Pod koniec sierpnia rozpoczyna się europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating pod hasłem "Doskonałe połączenie". Działania mają na celu przekonanie klientów do stosowania kombinacji uzupełniających się rozwiązań grzewczych - grzejników i ogrzewania podłogowego.
Kreacja reklam i innych materiałów wykorzystuje motyw znaków matematycznych dodawania oraz równania. Znak plus zawsze łączy dwie opcje - w zależności od realizacji są to instalatorzy lub wizualizacja dwóch produktów. W ten sposób podkreślony jest główny przekaz komunikacyjny - połączone zalety dwóch systemów tworzą nową jakość.
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni - instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcje marketingu bezpośredniego.
We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe w Muratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W magazynie branżowym Polski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraz newsletter "Hot issue". Działania bezpośrednie są natomiast skierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowano akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25 narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating.
Dołącz do dyskusji: Europejska kampania marki Purmo