Euro RSCG Warsaw dla wody Żywiec Zdrój Smako- Łyk
Ruszyła kampania telewizyjna wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Żywiec Zdrój Smako-Łyk przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.
Hasło kampanii to ' Żywiec Zdrój - Siła z gór. Smak z owoców'.
Film reklamowy prezentuje górski strumień, z którego woda, z ogromną siłą rozbija cytrynę na różne kawałki. Efektem zderzenia wody z cytrynami, jest nowa woda smakowa Żywiec Zdrój Smako- Łyk. Pomysł filmu reklamowego nawiązuje do przesłania z poprzedniego filmu marki Żywiec Zdrój - Siła z gór.
Kampania telewizyjna potrwa do września i będzie emitowana w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN siedem, DCAP, Canal+, Ale Kino, Canal + sport, Romantica.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla wody Żywiec Zdrój Smako- Łyk