SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG Dialog dla Pokomtela

Ścieżka Utrzymania Klienta to kompleksowy projekt, który skupia w swej komunikacji różne narzędzia lojalnościowe, kierowane do klientów indywidualnych i do SOHO (small office, home office). Wykorzystane narzędzia to: ˘ Przyjazne Rachunki (czyli usługa polecenia zapłaty) - oferowane od pierwszego miesiąca. ˘ Program punktowy 5 Plus - do którego można przystąpić, będąc w sieci ponad 3 miesiące. ˘ Pakiety Darmowych Minut - przyznawane za staż w sieci, włączane automatycznie po 9. i 18. miesiącu bycia w sieci. ˘ Program Wymiany Aparatów - oferowany w 24. i 36. miesiącu oraz ponownie co 24 lub 36 miesięcy w zależności od wysokości rachunków za telefon.

Plus GSM na każdym etapie oferuje swoim Klientom różne przywileje. Celem komunikacji było pokazanie logicznego rozkładu narzędzi w czasie i wskazanie momentu, w którym przysługują one Klientowi w trakcie jego współpracy z operatorem. Ilość i dostępność przywilejów rośnie wraz ze stażem w sieci. Plus GSM jako jedyny z operatorów zdecydował się otwarcie komunikować oferowane przez siebie unikatowe przywileje.

Przedstawiona koncepcja jest elastyczna, umożliwia rozszerzanie oferty lojalnościowej o kolejne narzędzia. Oprócz tego wykreowany projekt pozwala na wprowadzanie w ramach Ścieżki Utrzymania Klienta projektów dla taktycznych akcji lojalnościowych.

Pierwszy projekt ścieżki to koperta bilingowa, która po raz pierwszy pokazała całość koncepcji ścieżki. Kolejne materiały to koperta bilingowa i ulotki mówiące o Przyjaznych Rachunkach. Zostały już zrealizowane także dwie akcje taktyczne w ramach ścieżki: "300 minut" i "Rabat na Abonament".

Agencja reklamowa Euro RSCG Dialog specjalizuje się w usługach z zakresu through-the-line i marketingu bezpośredniego. Poprzez swoje działania wpływa przede wszystkim na zmianę zachowań konsumentów, a przy okazji na nastawienie do samej marki. Agencja oferuje usługi: direct marketing, direct response., programy lojalnościowe i CRM, sampling/eventy na terenie całego kraju, promocje sprzedaży i reklamę w punktach sprzedaży, opracowanie strategii marki, reklamę klasyczną, obsługę medialna (through-the-line).

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Dialog dla Pokomtela

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl