SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG 4D dla Gillette Group Poland

We wrześniu na terenie wszystkich hipermarketów sieci Carrefour miała miejsce pierwsza odsłona promocji konsumenckiej "Zostań mistrzem! Puchar czeka!";.

Organizatorem akcji była firma Gillette Group Poland, a koordynatorem – agencja marketing services Euro RSCG 4D.

W pierwszej fazie, konsumenci, którzy kupili produkt objęty promocją, mieli szansę wziąć udział w konkursie SMSowym, odpowiadając na pytanie związane z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. Najlepsi uczestnicy zaproszeni zostali na Wielki Finał konkursu w Warszawie i 12 listopada walczyć będą o wyjazd na mecz Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej wraz z kompletem świadczeń.

Jednocześnie 12 listopada w Warszawie w Arkadii odbędzie się event, którego głównym punktem ekspozycji będzie replika Pucharu Świata sprowadzona do Warszawyprzez Gillette - oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2006 FIFA Word CupTM. Wśród zaproszonych gości będą m.in. najlepsi piłkarze z zespołów pierwszoligowych oraz warszawscy artyści. Podczas eventu zaplanowana została konferencja prasowa dla specjalnie zaproszonych dziennikarzy. Organizator przygotował szereg piłkarskich konkursów dla odwiedzających Arkadię wraz z atrakcyjnymi nagrodami. Całe wydarzenie będzie prowadzone przez  komentatora sportowego Włodzimierza Szaranowicza.

Do zadań agencji Euro RSCG 4D należała całkowita obsługa konkursu promocyjnego, w tym kreacja materiałów POS, obsługa prawna, przygotowanie mechanizmu konkursowego i jego późniejsze wdrożenie. Agencja odpowiedzialna jest również za organizację całodniowego eventu na terenie Arkadii.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG 4D dla Gillette Group Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl