Ergo Hesta reklamuje 'setki powodów dla których warto ubezpieczyć samochód'
W prasie, radiu i internecie rusza wakacyjna kampania reklamowa Ergo Hestii. Akcja promuje ubezpieczenie OC/AC oferowane przez tę firmę.
Startująca właśnie kampania reklamowa Ergo Hestii zachęca do wykupienia w tej firmie ubezpieczenia OC/AC, w ramach którego ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą dla całej najbliższej rodziny na cały rok za symboliczną złotówkę. - Stylistyka akcji jest bardzo oszczędna, zawierając konkretny komunikat podany wprost, bez zbędnych ozdobników - opisuje kreację Katarzyna Śliwińska, zastępca dyrektor biura marketingu Ego Hestii.
Akcja pod hasłem "Tutaj poznasz setki powodów, dla których warto ubezpieczyć samochód w Ergo Hestii" jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Przekrój, AutoŚwiat i TV guidy), radiu (RMF i RMF Classic) i internecie (Onet, Zumi, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia, Goldenline, Nasza Klasa, Google, Pakiet Moto, Gratka-Moto), a 3 lipca obejmie również telewizję (TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Discovery). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa Tippingpoint, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection.
Dołącz do dyskusji: Ergo Hesta reklamuje 'setki powodów dla których warto ubezpieczyć samochód'