SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Era koszykówki - konsekwencja w działaniu

Zakończenie pierwszego sezonu Era Basket Liga

"Era poprzez swoje zaangażowanie w projekty sportowe kontynuuje program popularyzacji koszykówki w Polsce. Zorganizowaliśmy autorski, ogólnopolski projekt Era Liga Szkolna, w którym wzięło udział ponad 8 tysięcy zawodników, a zwycięska drużyna pojedzie do Francji na mecz eliminacyjny z Reprezentacją Polski. Nasza sieć będzie wspierać koszykarzy w ciężkiej walce o awans do turnieju Mistrzostw Europy 2005 roku. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu, np. turniejów koszykówki ulicznej, zwiększyło się zainteresowanie i atrakcyjność tej dyscypliny "- powiedziała Renata Flatt, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC.

Koszykówka należy do jednej z trzech najbardziej masowo uprawianych dyscyplin na świecie i posiada ogromne możliwości rozwoju. "Mamy nadzieję, że poprzez takie projekty jak Era Liga Szkolna, w których bierze udział młodzież z całej Polski, przyczyniliśmy się do rozwijania " mody" na jej uprawianie i zdrowy, aktywny tryb życia" - powiedział Antoni Mielniczuk, Dyrektor Departamentu Spraw Publicznych i Komunikacji (PR).

Era ma znaczne doświadczenie i sukcesy w promowaniu sportu, w tym dyscyplin uznawanych za tzw. niszowe. Doskonałym przykładem jest windsurfing. Zaangażowanie PTC spowodowało, że Windsurfing Era Cup stał się jedną z najważniejszych imprez windsurfingowych w Polsce i na świecie. Wytworzyła się swoista tradycja spotkań profesjonalistów i entuzjastów tego sportu. I choć jeszcze kilka lat temu wydawało się, że w Polsce zupełnie nie ma warunków do uprawiania tej dyscypliny sportu, dzięki działaniom sponsora charakterystyczny, trójkątny żagiel stał się nieodłącznym elementem zarówno nadmorskiego, jak i mazurskiego krajobrazu.

Polska Telefonia Cyfrowa była również pierwszym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski podczas eliminacji do Mistrzostw Świata i przez wiele lat popularyzowała tenis, sponsorując dziecięcą szkołę tenisa. Obecnie jest strategicznym sponsorem Wisły Kraków - Mistrza Polski w piłce nożnej, szanowanej i cenionej drużyny mającej szanse na sukces w pucharach UEFA i Lidze Mistrzów.

Dołącz do dyskusji: Era koszykówki - konsekwencja w działaniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl