SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Enel-Med: w każdym pacjencie widzimy człowieka

Pod hasłem "W każdym pacjencie widzimy człowieka" rozpoczęła się kampania reklamowa centrum Enel-Med. Akcja podkreśla profesjonalność usług medycznych świadczonych przez firmę.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa centrum medycznego Enel-Med opiera się na wizerunku jego założyciela Adama Rozwadowskiego, którego słowa "W każdym pacjencie widzimy człowieka" są hasłem przewodnim akcji. Celem działań jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności firmy oraz budowanie jej wizerunku jako marki premium.

enel

Akcja jest prowadzona na outdoorze (billboardy citylighty i plakaty w centrach handlowych w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu) oraz w internecie (bannery w wybranych serwisach, reklamy w wyszukiwarce Google), prasie (inserty) i radiu. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa Albert Lumberjacker.

Dołącz do dyskusji: Enel-Med: w każdym pacjencie widzimy człowieka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl