Enel-Med: w każdym pacjencie widzimy człowieka
Pod hasłem "W każdym pacjencie widzimy człowieka" rozpoczęła się kampania reklamowa centrum Enel-Med. Akcja podkreśla profesjonalność usług medycznych świadczonych przez firmę.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa centrum medycznego Enel-Med opiera się na wizerunku jego założyciela Adama Rozwadowskiego, którego słowa "W każdym pacjencie widzimy człowieka" są hasłem przewodnim akcji. Celem działań jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności firmy oraz budowanie jej wizerunku jako marki premium.
Akcja jest prowadzona na outdoorze (billboardy citylighty i plakaty w centrach handlowych w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu) oraz w internecie (bannery w wybranych serwisach, reklamy w wyszukiwarce Google), prasie (inserty) i radiu. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa Albert Lumberjacker.
Dołącz do dyskusji: Enel-Med: w każdym pacjencie widzimy człowieka