Empik: Prezenty z bogatym wnętrzem (wideo)
Empik rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Akcja pod hasłem "Prezenty z bogatym wnętrzem" obejmuje kina, radio, prasę i salony tej sieci.
Głównym elementem rozpoczętej właśnie kampanii reklamującej świąteczną ofertę Empiku jest animowany spot, który żartobliwie pokazuje, jak Święty Mikołaj kontroluje prezenty przygotowywane do rozdania. Przekaz pod hasłem "Prezenty z bogatym wnętrzem" podkreśla, że w salonach Empik dostępne są produkty kulturalno-rozrywkowe najwyższej jakości. W ramach akcji przygotowano dwa katalogi prezentujące świąteczną ofertę sieci: książkowy oraz obejmujący muzykę, filmy i gry.
Działania reklamowe od 12 listopada są prowadzone w kinach (sieć
Cinema City), radiu (Zet, Chilli Zet i Planeta), prasie
("Polityka", inserty ze świątecznymi katalogami w wybranych
wydaniach regionalnych "Gazety Wyborczej" i "Newsweeku") oraz
samych salonach Empik (katalogi, plakaty, headery regałowe,
banery).
Kreację kampanii przygotowała agencja BNA, spot kinowy
wyprodukowało studio TandemTarento, natomiast planowaniem mediów
Empik zajął się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Empik: Prezenty z bogatym wnętrzem (wideo)