SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ekspansja MTV na rynek telefonii komórkowej

Grupa MNI SA zbuduje dla MTV Polska opartą na rozwiązaniach '3G Video Call' mobilną telewizję społecznościową.

3G Video Call to pierwsze w Polsce rozwiązanie oparte na technologii 3G, które pozwala na przesyłanie multimedialnych treści we wszystkich dostępnych kanałach komunikacyjnych. 3G Video Call oferuje połączenia do wszystkich sieci GSM w kraju i na świecie, a wykorzystywana technologia umożliwia m.in.: tworzenie interaktywnych usług typu video chat, video poczta, video call center, bezpośrednich transmisji video (np.: konferencje prasowe), gier 3D personalizację serwisów informacyjnych i dostarczania ich na telefon komórkowy w formie video, który będzie wyświetlany na ekranie telefonu komórkowego.

Z usługi MNI jako pierwsza skorzysta stacja MTV Polska. Założeniem projektu, który rusza na początku grudnia, jest integrowanie społeczności wokół marki MTV i jej oferty programowej. MTV Polska jest pierwszą stacją światowej sieci MTV Networks, w której zastosowane będą tego typu usługi marketingu mobilnego.
 
„Telefon jest bardzo ważnym elementem życia naszych widzów. To bardzo wymagająca grupa, ponad 80 proc. z oglądających stację posiada aparaty wyposażone w technologię 3G. Dla większości z nich telefon to już nie tylko rozmowa czy sms. To styl życia. W MNI znaleźliśmy partnera, który rozumie potrzeby MTV i naszych widzów. Potrafi bardzo szybko na nie reagować” - powiedział Robert Cieśluk, marketing manager MTV Polska.
 
Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie na początku grudnia WAP MTV (wap.mtv.pl). Widz, korzystając z telefonu komórkowego będzie mógł przeczytać lub obejrzeć newsy, zobaczyć co jest emitowane na antenie i w jaki sposób powstają programy MTV. Zyska dostęp do gadżetów, będzie mógł wziąć udział w castingach korzystając wyłącznie z telefonu komórkowego.
 
MNI i MTV przygotowują się w kolejnym etapie do uruchomienia MTV Ubiq - mobilnej telewizji społecznościowej. Użytkownicy MTV Ubiq będą zorganizowani w redakcje i sami będą decydowali, które z nadesłanych przez widzów materiałów będą pojawiać się na antenie, czy ekranie telefonu, a o przyszłości poszczególnych redakcji zadecyduje oglądalność ich programów.

Dołącz do dyskusji: Ekspansja MTV na rynek telefonii komórkowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl