Egmont wydał magazyn o księżniczce Lillifi
"Księżniczka Lillifi" to nowy dwumiesięcznik wydawnictwa Egmont Polska adresowany do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat. Jego główną bohaterką jest tytułowa księżniczka Lillifi która nie jest jednak postacią znana polskim dzieciom.
- Wprowadzając ten tytuł w naszym kraju kierowaliśmy się doświadczeniem innych rynków, gdzie pismo odniosło sukces - tłumaczy nam Patrycja Narożna, specjalista ds. PR w Egmont Polska. W czym on tkwi? - Bohaterka magazynu łączy w sobie dwie najbardziej uwielbiane przez dziewczynki cechy: bycie jednocześnie księżniczką i wróżką. Lillifi propaguje pozytywne postawy i wartości, jak np. pomoc innym ludziom - opowiada Narożna. Pismo wydane zostało na licencji Coppenrath Verlag.
W dwumiesięczniku, którego pierwszy numer ukazał się 12 listopada br., znaleźć można ilustrowane opowiadanie, plakat, zagadki, kolorowanki, strony na temat zwierząt i pomysłów dekoracyjnych oraz połączony z zabawą konkurs. Do magazynu dołączany jest prezent: w pierwszym numerze jest to biżuteria w formie serduszka. "Księżniczka Lillifi" liczy 24 strony, kosztuje 6,50 zł i ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. Jego redaktor prowadzącą została Katarzyna Sobieraj.
Wprowadzenie pisma na rynek wsparte jest kampanią telewizyjną w kanałach: Cartoon Network, Jetix Play, Boomerang, MiniMini, Nickelodeon, TVN Style oraz autopromocją w tytułach własnych Egmontu. Kreacją zajęła się agencja DSK, a media zakupił dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Egmont wydał magazyn o księżniczce Lillifi