SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Echo Miasta" zaoferuje pakiety z wydawcami prasy regionalnej

Na skutek upadku Domu Prasy Regionalnej Mediatak, wydawca "Echa Miasta" Spółka Media4mat, podjęła decyzję dotycząca inwestycji w rozwój działu sprzedaży agencyjnej. Chce zaoferować wspólne pakiety z dziennikiem "Polska" i Mediami Regionalnymi.

Jest miejsce na więcej podmiotów na rynku - powiedział wczoraj Rafał Wiśniewski, koordynator projektu prasowego Media4mat, z którym ukazujące się w siedmiu największych aglomeracjach Polski "Echo Miasta", właśnie nawiązało współpracę.

Wiśniewskim ma doświadczenie w pracy w domach mediowych (Optimedia, Zenith Media oraz Pan Media Western). Był też dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń "Super Expressu".

"Echo Miasta" zamierza zaoferować wspólne pakiety reklamowe z "Polską", wydawaną przez Polskapresse oraz z Mediami Regionalnymi. Powołano już dział sprzedaży, którym kieruje Darek Letkiewicz, wcześniej specjalista ds. reklamy w warszawskim Radiu Kolor.

- W chwili obecnej znajdują się w nim dwie osoby. Jesteśmy w trakcie rekrutacji i w dziale sprzedaży będzie pracować pięć osób - mówi Letkiewicz.

W planach jest nie tylko tworzenie pakietów z tytułami regionalnymi. Gazeta zamierza zaoferować współpracę tygodnikom oraz miesięcznikom.

- Jest to odpowiedź na postępującą fragmentaryzację rynku reklamy oraz konieczność dostosowania oferty do konkretnych potrzeb i oczekiwań agencji oraz klientów - dodaje Rafał Wiśniewski.

Wiśniewski wykonał "Echu Miasta" badania, z których wynika, że gazetę czytają mieszkańcy miast powyżej 200 tys. osób, aktywni zawodowo i uczący się, w przedziale wiekowym 20-49 lat. Obecnie strona reklamy w czwartkowym magazynie "Echa" wynosi 60 tys. zł.

Bezpłatna gazeta "Echo Miasta" ukazuje się dwa razy w tygodniu - w poniedziałki i czwartki w siedmiu największych aglomeracjach Polski (Warszawa, aglomeracja katowicka, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Łódź). Czwartkowe wydanie wzbogacone jest magazynem, gdzie znajdują się praktyczne informacje na nadchodzący weekend. "Echo Miasta" od zeszłego roku zmieniło charakter z tabloidu na miejską gazetę ogłoszeniową. Gazeta rok 2007 zakończyła wzrostem przychodów o 34 proc.

- Średnie miesięczne wpływy na jedno wydanie wyniosły ponad 405 tysięcy złotych - powiedział Krzysztof Druszcz, dyrektor marketingu Media4mat.

Przychody w roku ubiegłym wyniosły 39,4 mln zł. Prognoza na 2008 rok przewiduje uzyskanie przychodu w granicach 58 mln zł.

Dołącz do dyskusji: "Echo Miasta" zaoferuje pakiety z wydawcami prasy regionalnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl