SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Dzyń, dzyń do UPC”. Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, w której prezentuje ofertę pakietu telewizji, internetu i telefonii za 69 zł miesięcznie. Działania obejmują telewizję i radio.

UPC wykorzystuje w komunikacji spot oparty na popularnej melodii gwiazdkowej piosenki, a hasłem przewodnim reklamy jest motyw “Dzyń, dzyń do UPC”. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja 2012 Bogdanowicz Marasek. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. Działania potrwają do 19 grudnia br.

Sieć UPC Polska na koniec września br. miała 1,43 mln abonentów (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: “Dzyń, dzyń do UPC”. Operator reklamuje świąteczną ofertę (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jules
... motyw muzyczny nieco ginie w tle i chyba lepiej motyw muzyczny został wykorzystany w w nowej reklamie carrefoura - http://youtu.be/M3krlCsgrNk
0 0
odpowiedź
User
Jacek
To bardzo ciekawa oferta, zwłaszcza, że standardowy rachunek w UPC (sama TV+internet) to ponad 140 zł... Spora różnica między rzeczywistością a deklaracjami upc, co nie??
0 0
odpowiedź
User
mhm. widzę, widzę...
kreacja wykwintna... no ssssuper pomysł po prostu.
0 0
odpowiedź