SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Dziewczyna" na czele

Duży wzrost sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) osiągnęła we wrześniu 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 183 906 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 180 978 egz. a na trzecim ”Twist” (Bauer) ze średnią 180 038 egz..
  

wrzesień

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 183906 145425
Popcorn 180978 215595
Twist 180038 152147
Fun Club 103184 -
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 67948 65228

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost sprzedaży odnotował tylko "Popcorn".

 

2006

wrzesień sierpień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 183906 250730
Popcorn 180978 150163
Twist 180038 246126
Fun Club 103184 131614
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 67948 78415

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: "Dziewczyna" na czele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl