Dzienniki zyskują dzięki internetowi
Pomimo spadających wpływów z reklam i nakładów w tradycyjnej sferze funkcjonowania, dla amerykańskich gazet codziennych dobre wieści płyną z internetu.
Dzięki rosnącej liczbie użytkowników odwiedzających strony internetowe amerykańskich dzienników, 37 z nich zdołało przekroczyć poziom 70 procent rynkowej penetracji - informuje serwis Media Life, powołując się na dane firmy badawczej The Media Audit.
Dziewięć codziennych gazet w USA notuje również na swoich witrynach ponad pół miliona internetowych czytelników, którzy jednocześnie nie czytają drukowanych wersji danego tytułu.
Liderem jest tutaj serwis gazety The New York Times z liczbą dodatkowych 1.570.400 internautów, którzy nie czytają tradycyjnych wydań tego dziennika. Na drugim miejscu znalazł się internetowy serwis pisma Long Island's Newsday (1.149.500 dodatkowych czytelników w sieci).
Granicę pół miliona przekroczyły tutaj również The New York Post, The New York Daily News, The Star Ledger/Jersey Journal, The Chicago Tribune, The Los Angeles Times, The San Francisco Chronicle oraz The Palm Beach Post.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Dzienniki zyskują dzięki internetowi