'Dziennik' stawia na dodatki i raporty 'Wall Street Journal Polska'
Axel Springer Polska zamierza zwiększyć liczbę dodatków i raportów tematycznych dodawanych do "The Wall Street Journal Polska", ekonomicznych stron "Dziennika". To efekt wzrostu wpływów reklamowych gazety, które generowane są głównie przez "WSJ Polska", a szczególnie przez jego dodatki.
- Z badań jakościowych, jakie są regularnie przeprowadzane, wynika jasno, że największą siłą "WSJ Polska" są jego raporty i specjalistyczne dodatki tematyczne. Cieszą się one znacznie większym powodzeniem, niż materiały poświęcone tematyce leasingu, factoringu, kredytów i funduszy inwestycyjnych - mówi Marcin Piasecki, redaktor naczelny "Wall Street Journal Polska".
Dlatego dodatki i raporty będą pojawiać się minimum raz w tygodniu. - Nie rezygnując z tematów stricte finansowych, podejmiemy się w nich również analizy innych obszarów gospodarki. Jeszcze w 2008 ukażą się raporty na temat branży IT, telekomunikacji i Internetu, rynku budowlanego. Każda z publikacji będzie wcześniej zajawiana i promowana na łamach tytułów ASP oraz w internecie - tłumaczy Dominik Tzimas, dyrektor zarządzający "Dziennika".
Dla sprawnej realizacji planów wydawniczych zespół redakcyjny "WSJ Polska" zostanie gruntowanie przebudowany i rozszerzony. Po wszystkich zmianach liczba dziennikarzy i redaktorów wzrośnie z 20 do 30.
Dołącz do dyskusji: 'Dziennik' stawia na dodatki i raporty 'Wall Street Journal Polska'