Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 334 918 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku spadła o 10,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 20,85 proc. do 248 139 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 177 349 egz., po spadku o 17,72 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 150 162 egz., po spadku w skali roku o 23,02 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
425 827 |
334 918 |
334 918 |
480 244 |
374 394 |
373 879 |
Tina |
349 159 |
248 139 |
248 139 |
426 999 |
313 511 |
313 506 |
Pani Domu |
253 093 |
177 440 |
177 349 |
283 702 |
215 634 |
215 533 |
Naj |
211 673 |
150 162 |
150 162 |
287 254 |
195 073 |
195 068 |
We wrześniu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do września 2013 roku zmniejszył się o 8,60 proc. do 298 930 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (204 433 egz.; spadek o 19,01 proc. - największy w rankingu), a trzecie - do „Pani Domu” (149 352 egz.; w dół 14,65 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
402 301 |
298 930 |
298 930 |
432 800 |
329 166 |
327 049 |
Tina |
292 464 |
204 433 |
204 433 |
349 904 |
252 414 |
252 414 |
Pani Domu |
231 623 |
149 443 |
149 352 |
270 783 |
175 075 |
174 984 |
Naj |
173 942 |
115 270 |
115 270 |
227 437 |
136 124 |
136 124 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana