SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwururka zwiększa widownie TVN

Prowadzony przez Kazimierę Szczukę i Wojtka Jagielskiego program 'Dwururka' po trzech odcinkach osiągnął lepszy wynik, niż to samo pasmo przed rokiem.

1,25 mln widzów przy udziałach w rynku 12,21 proc. to nieco lepszy wynik (dokładnie o 100 tys. widzów). W zeszłym roku w tym samym paśmie nadawany był program „Pascal: po prostu gotuj” oraz „Maraton uśmiechu”.

 

 

Wszyscy 4+

Lp.

Data

Oglądalność (tys.)

Udziały (proc.)

1

2006-10-28

1 106,86

12,06

 2

2006-11-04

1 334,76

11,85

3

2006-11-18

1 332,89

12,74

Średnia

1 254,65

12,21


Wyniki w grupie wiekowej 16-49.

 

 

Wszyscy 16-49

Lp.

Data

Oglądalność (tys.)

Udziały (proc.)

1

2006-10-28

464,06

12,71

2

2006-11-04

567,40

12,53

3

2006-11-18

696,16

17,07

Średnia

573,36

14,07


Program oglądają głównie kobiety (59,01 proc.) i mieszkańcy miast powyżej 100 tys. osób (38,44 proc.).

 

Płeć

DWURURKA

Kobiety

59,01

Mężczyźni

40,99

 

 


Miejsce zamieszkania


Wieś

27,28

Miasta do 100.000

34,28

Miasta >100.000

38,44

 

 


Wiek

 


4-15 lat

4,75

16-24 lata

7,63

25-34 lata

15,71

35-44 lata

13,40

45-54 lata

18,70

55-64 lata

19,92

65 lat i więcej

19,89

 

 


Wykształcenie

 


Podstawowe

18,27

Zawodowe

24,82

Średnie

40,53

Wyższe

15,85

„Dwururka” emisja: sobota g. 18.15 to nowy talk show telewizji TVN. Szczuka i Jagielski co tydzień zapraszają do studia trójkę gości, którzy nigdy wcześniej nie spotkali się w podobnej konfiguracji. Wspólnie rozmawiają o wydarzeniach mijającego tygodnia. Tematy rozmów są wybierane przez prowadzących subiektywnie. Raz jest to polityka, raz wydarzenia kulturalne. W programie nie brakuje ciętego języka, złośliwości, absurdów i przewrotności.

Dołącz do dyskusji: Dwururka zwiększa widownie TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl