Dwie marki Okocimia wchodzą na rynek
Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty piwa Okocim: Premium Pils i Pszeniczne. Będą one dostępne w bezzwrotnych butelkach z tradycyjnymi grawerkami i krawatkami.
Carlsberg Polska wprowadza na rynek dwie nowe marki piwa Okocim: legendarny Premium Pils i koneserskie Pszeniczne. Premium Pils zawiera 12 proc. ekstraktu i 5,6 proc. alkoholu i jest opisywane jako mające wyważony smak z wyczuwalną goryczką, natomiast Pszeniczne zawiera 11,8 proc. ekstraktu i 5 proc. alkoholu, charakteryzując się korzennym aromatem.
Zarówno nowe, jak i dostępne dotychczas warianty Okocimia pojawią się w sprzedaży w bezzwrotnej butelce z tradycyjną grawerką, krawatką oraz odświeżonym logo marki z wizerunkiem koziołka. Identyfikacja wizualna Premium Pils jest oparta na kolorze zielonym, a Pszenicznego - na żółtym i złotym. - Prowadzone w czasie przygotowań badania konsumenckie pozwalają nam wierzyć, że smak Okocimia w nowej oprawie spotka się z bardzo dobrym przyjęciem rynku - przekonuje Aldona Szczerba, marketing manager w Carlsberg Polska.
Koncepcję wizualizacji i opracowania graficznego nowych opakowań Okocimia przygotowała londyńska agencja LFH Illuminating Brands. Marka Premium Pils będzie promowana w kampanii reklamowej w mediach oraz punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Dwie marki Okocimia wchodzą na rynek