SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dwa litry w super cenie na wielkie pragnienie'

Tymbark wykorzystuje niestandardowe nośniki reklamy zewnętrznej w kampanii napojów orzeźwiających w 2 litrowych opakowaniach.

Dom mediowy Zenithmedia zajmuje się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby trwającej obecnie kampanii reklamowej napojów pod marką Tymbark, należącej do Grupy Maspex Wadowice. Kampania pod hasłem "Dwa litry w super cenie na wielkie pragnienie" dotyczy napojów Tymbark w dwulitrowych butelkach.

Celem kampanii reklamowej jest wzrost sprzedaży napojów Tymbark w ekonomicznych opakowaniach. Obecnie prowadzone są dwutorowe działania komunikacyjne wykorzystujące niestandardowe nośniki reklamy zewnętrznej. W popularnych miejscowościach nadmorskich, w górach i na Mazurach, zainstalowane zostały airboardy należące do firmy Jet Line, a dodatkowo na drzwiach najważniejszych sieci supermarketów pojawiły się specjalne naklejki informujące o promocji napojów. Za kampanię na drzwiach marketów Tesco, Leclerc, Kaufland i MiniMal odpowiada firma Clear Channel Poland, a w sieci Real, firma IMIGe Poland.

Wcześniej, w maju i czerwcu br. kampania prowadzona była w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz na systemowych nośnikach należących do firmy Citybaord Media.

Strategią i kreacją dla marki Tymbark zajmuje się agencja reklamowa Saatchi&Saatchi. Wartość budżetu nie została ujawniona.

Dołącz do dyskusji: 'Dwa litry w super cenie na wielkie pragnienie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl