SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwa domy mediowe w walce o budżet BMW

Firma BMW potwierdziła, że w ogłoszonym przez nią przetargu na planowanie i zakup mediów w USA pozostało już tylko dwóch finalistów.

Są nimi domy mediowe Universal McCann (należący do Interpublic Group) oraz GSD&M Idea City (Omnicom Group), który do tej pory był odpowiedzialny za medialny budżet producenta samochodów.

Wartość tego budżetu szacuje się na około 200 milionów dolarów. Z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wynika, że w pierwszych jedenastu miesiącach minionego roku BMW wydało na reklamy 135 milionów dolarów, a w całym roku 2007 155 milionów dolarów.

Firma ogłosiła przetarg na swój medialny budżet we wrześniu ubiegłego roku, a do listopada zredukowała liczbę jego uczestników do pięciu. Poza dwoma finalistami, z których zwycięzca ma zostać wyłoniony w ciągu najbliższych kilku tygodni, były wśród nich Carat (Aegis Group) oraz dwa niezależne domy mediowe Horizon Media i Targetcast:TCM.

źródło: Adweek

  • Więcej informacji:
  • BMW

Dołącz do dyskusji: Dwa domy mediowe w walce o budżet BMW

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl