Dwa atrakcyjne projekty muzyczne w jesiennej ramówce Eski
W nowej jesiennej ramówce Radio Eska przygotowało produkcje, które koncentrują się na interakcji słuchaczy ze stacją oraz silnie promują stronę internetową www.eska.pl. Nie zabraknie też znanych muzycznych i wizerunkowych programów oraz akcji promocyjnych.
Właśnie wystartował pierwszy z projektów muzycznych - "Eurotop Hot Edition". Wspólna akcja Radia Eska i producenta batonów 3Bit, rozgrywa się w nadawanej w każdą niedzielę europejskiej liście hitów "Eurotop" i prowadzona jest pod hasłem "Odkryj z nami gorącą stronę Europy". Na słuchaczy czeka muzyczna wycieczka po europejskich listach hitów, a wszyscy, którzy wezmą udział w konkursie i zalogują się na stronie internetowej stacji, mogą wygrać co tydzień wyjazd do najpopularniejszych klubowych miejsc m.in. Barcelona, Istambuł, Rzym czy Madryt. Zwycięzca, będzie mógł zabrać ze sobą aż trójkę przyjaciół. Cała akcja trwać będzie do końca września i promuje nową linię batonów 3Bit-Hot Edition.
Wieczorami stacja uważnie śledzi, jak bawią się jej słuchacze. "Pokaż nam swoją imprezkę" to hasło zabawy w programie imprEska (poniedziałek - piątek, godz. 19.00 - 23.00), gdzie słuchacze mogą wrzucać fotki ze swoich imprez, a także rejestrować je na www.eska.pl. W każdy piątek, w finale zabawy reporterzy Eski w całej Polsce będą odwiedzać miejsca zabaw słuchaczy i zdawać z nich bezpośrednie antenowe relacje. W programie przewidziano nagrody - konsole Sony Playstation II, wieże Hi-Fi i imprezowe wypady do Paryża. Projekt jest organizowany wspólnie z marką Lech i promuje strategię wizerunkową marki "Piątek - będzie się działo".
"Nasze działania koncentrują się na dwóch elementach. Pierwszy to nowatorskie kreacje i produkcje antenowe, jakie przygotowujemy w odpowiedzi na potrzeby naszych partnerów. Drugi, równie ważny, to budowaniu jeszcze większej interakcji słuchaczy ze stacją. W obu z nich ważną rolę odgrywa strona internetowa eska.pl, której znaczenie w naszej strategii programowej systematycznie wzrasta" - komentuje Andrzej Tuzinowski, odpowiedzialny za obie akcje.
W nowej ramówce znalazły się również dobrze znane programy jak:
poranne show z gwiazdami Eski, 10 hitów, jeden po drugim, lista
hitów Gorąca 20 oraz emitowany w każdą sobotnią noc zestaw
klubowych setów Eska Live Rmx. Stacja pracuje też nad zupełnie
nowymi programami, które wystartują tej jesieni, ale ich szczegółów
na razie nie ujawnia.
Dołącz do dyskusji: Dwa atrakcyjne projekty muzyczne w jesiennej ramówce Eski