SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek TVP 1

Najwięcej widzów w kwietniu 2006 roku zyskała TVN. Na przeciwnym biegunie "Jedynka".

Liderem rynku pozostaje TVP 1 - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "Jedynka" zanotowała spadek udziału w rynku o 1,55 proc. Druga w rankingu TVP 2 zyskała  0,29 proc.

Trzecia miejsce utrzymała telewizja TVN (wzrost o 2,30 proc.), którą ucieka Polsatowi tracącemu  0,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

 

Grupa4+
kwiecień 2006 kwiecień 2005
Channel SHR % Channel SHR %
TVP1 23,80% TVP1 25,35%
TVP2 20,24% TVP2 19,95%
TVN 17,89% Polsat 16,81%
Polsat 16,77% TVN 15,59%
TVP3 4,21% TVP3 4,50%
TV4 2,01% TV4 2,11%
TVN24 1,63% TVN24 1,92%
TVN7 1,39% TVN7 1,60%
CN/TCM 0,76% TVPolonia 0,98%
TVPolonia 0,76% CN/TCM 0,86%
Jetix 0,64% Eurosport 0,68%
Eurosport 0,50% Jetix 0,54%
Polsat Sport 0,48% Discovery 0,48%
Polsat2_info 0,47% TN/TVPULS 0,43%
ZigZap 0,40% Polsat2_info 0,40%

W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - najwięcej straciła również "Jedynka".

 

Grupa 16-49
kwiecień 2006 kwiecień 2005
Stacja SHR % Channel SHR %
TVP1 20,70% TVP1 22,49%
TVN 19,90% Polsat 19,30%
Polsat 19,36% TVP2 18,30%
TVP2 18,74% TVN 17,29%
TVP3 3,10% TVP3 3,61%
TV4 2,24% TV4 2,52%
TVN7 1,76% TVN24 1,89%
TVN24 1,23% TVN7 1,85%
TVPolonia 0,61% TVPolonia 0,89%
VIVA 0,61% Eurosport 0,73%
Polsat Sport 0,60% CN/TCM 0,68%
Discovery 0,58% Discovery 0,51%
CN/TCM 0,54% Hallmark 0,46%
TVN Turbo 0,51% Polsat2_info 0,44%
Eurosport 0,47% TN/TVPULS 0,40%

Dołącz do dyskusji: Duży spadek TVP 1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl