SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek PR I, zyskały Trójka i Radio Maryja

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za wrzesień-listopad 2011 roku. Badany okres był udany Trójki, która zanotowała spory wzrost - na przeciwnym biegunie Jedynka.

Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2011) wynika, że RMF FM z wynikiem 26,8 proc. jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 16,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,3 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 11,5 proc. (spadek o 1,5 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 8,2 proc. (wzrost o 0,6 punktu procentowego).

Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (0,2 pkt. proc.) oraz Czwórka (0,1 pkt. proc.).

Wirtualnemedia.pl wrzesień : listopad  2011 wrzesień : listopad  2010 wrzesień : listopad  2009 wrzesień : listopad  2008 wrzesień : listopad  2007 wrzesień : listopad  2006
Radio RMF FM 26,80% 26,80% 25,40% 23,00% 22,40% 22,00%
Radio ZET 16,20% 16,30% 15,90% 18,40% 19,30% 19,80%
Jedynka 11,50% 13,00% 12,30% 12,60% 13,60% 13,40%
Trójka  8,20% 7,60% 7,00% 6,50% 5,80% 5,80%
Radio Maryja 2,00% 1,80% 2,00% 1,90% 1,80% 1,90%
ESKA ROCK 1,40% 1,50% 1,10% 0,60% 0,20% -
Radio TOK FM 1,30% 1,30% 0,90% 1,20% 1,10% -
Dwójka 0,70% 0,70% 0,70% 0,80% 0,60% 0,70%
CHILLI ZET 0,50% 0,40% 0,50% 0,00% - -
Czwórka 0,40% 0,20% 0,20% 0,30% 0,30% 0,70%
Radio PiN 0,10% 0,20% 0,10% -% -% -%


Dane o rynku radiowym za ostatni rok.  

  wrzesień  : listopad 2010 grudzień 2010 : luty 2011 marzec 2011 : maj 2011 czerwiec  : sierpień 2011 wrzesień 2011 : listopad 2011
Radio RMF FM 26,76% 25,51% 25,27% 25,89% 26,78%
Radio ZET 16,31% 15,86% 16,12% 16,43% 16,23%
Jedynka 13,03% 12,44% 11,94% 11,66% 11,50%
Trójka 7,56% 8,78% 8,28% 8,01% 8,23%
Radio Maryja 1,81% 2,65% 2,11% 2,14% 1,98%
ESKA ROCK 1,54% 1,33% 1,61% 1,71% 1,42%
Radio TOK FM 1,34% 1,55% 1,11% 1,22% 1,33%
Dwójka 0,71% 0,67% 0,54% 0,66% 0,68%
CHILLI ZET 0,44% 0,46% 0,38% 0,42% 0,48%
Czwórka 0,25% 0,38% 0,41% 0,45% 0,37%
Radio PiN 0,17% 0,22% 0,19% 0,12% 0,14%
n= 21005 21033 21062 21064 21045


 

Dołącz do dyskusji: Duży spadek PR I, zyskały Trójka i Radio Maryja

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchacz
Nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi, pewnie o kasę... Ale wiem, że wśród moich znajomych znacznie wzrosła słuchalność PR I i PR III. Dosyć już mamy tej sieki.
0 0
odpowiedź
User
poznań
Niech Jedynka poprawi jakość reportaży,bo trącą myszą i przypominają lata 80-te.Powinniśmy wiecej kupowac od regionów-będzie taniej a tematy beda na pewno atrakcyjniejsze dla słuchaczy
0 0
odpowiedź
User
Galon
Brawo Dąbrowa i Siezieniewski. Nie ma to jak banda fachowców z SB.
0 0
odpowiedź