Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Duże zmiany programowe szykują się od września zarówno w MTV Polska jak i MTV Classic. (więcej poniżej)
Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna |
- wysyłany codziennie do 7.00 |
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy |
- informacje o konkursach |
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).
Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.
| |
| |
- Najważniejszym jesiennym projektem jest akcja MTV Łowi. Nowościami, na które chciałbym zwrócić uwagę, są także produkcje innych oddziałów MTV, które premierowo pokażemy od września w naszej ramówce: "Dismissed" (randka-bitwa, gdzie o względy głównego bohatera danego odcinka rywalizuje dwóch przedstawicieli przeciwnej płci i tylko jeden z nich ma szansę na wygraną - mówi nam Jarek Burdek, dyrektor programowy MTV Polska.
Tymczasem rewolucja czeka MTV Classic. Zostanie wprowadzona nowa strategia dotycząca tzw. pozycjonowania tej stacji.
- Chcemy obniżyć grupę docelową i skonstruować jak najlepszy program odpowiadający fanom dobrej muzyki w wieku 25-39 lat. Nazwa MTV Classic ma być rozumiana nie jako telewizja prezentująca klasyczne klipy, ale jako telewizja muzyczna z klasą, która oferuje ciekawą rozrywkę dla wymagających widzów - dodaje Jarek Burdek.
- Klasa, styl, rozrywka, kultowość, autorytety - tym ma się charakteryzować MTV Classic.
Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Jarkiem Burdek, dyrektorem programowym MTV Polska.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w MTV i MTV Classic