SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Duma przedsiębiorcy” - Idea Bank promuje swoich klientów (wideo)

Idea Bank rozpoczyna kampanię „Duma przedsiębiorcy” skierowaną do mikrofirm. Bank będzie reklamował swoich klientów z tego segmentu we własnych oddziałach i internecie.
 

W ramach kampanii „Duma przedsiębiorcy” Idea Bank zamierza bank zamierza sfilmować i opisać dziesiątki historii swoich klientów prowadzących mikrofirmy. - Chcemy aby te materiały stawały się inspiracją dla innych, którzy dopiero szukają własnej drogi rozwoju. Jednocześnie mają być one okazją do reklamy produktów czy usług firmy - opisuje Jarosław Augustyniak, prezes Idea Banku.

Augustyniak podkreśla, że duża część drobnych przedsiębiorców ma ograniczony dostęp do narzędzi marketingowych. - Wielu naszych klientów to start upy, firmy stawiające dopiero pierwsze kroki w biznesie. Razem z nami uczą się przedsiębiorczości i z nami zarabiają swoje pierwsze pieniądze. Postanowiliśmy więc dać im narzędzia, które spowodują, że ich biznes szybciej stanie się znany i przyciągnie klientów - dodaje prezes Idea Banku.

W departamencie marketingu i PR banku utworzono osobny zespół, który zajmuje się tylko promowaniem klientów. Bank w ramach akcji „Duma przedsiębiorcy” udostępni im swój serwis internetowy, fanpage na Facebooku i placówki. W tych ostatnich zainstalowano elektroniczne tablice ogłoszeń, na których przedsiębiorcy będą mogli promować swoje produkty i usługi. Po wejściu do oddziału klient będzie wypełniał ankietę, przedstawiając swoją ofertę, a bank w kilka minut zamieni ją w reklamę, która będzie pokazywana zarówno na tablicach w placówce, jak i na wielkoformatowych telebimach widocznych z zewnętrz.

Idea Bank przygotuje też dla swoich klientów spoty do telewizji i internetu oraz reklamy prasowe. - W uproszczeniu można powiedzieć, że stajemy się dla naszych klientów agencją reklamową czy PR-ową, z tą tylko różnicą, że bierzemy na siebie wszystkie związane z tym koszty - zapowiada Jarosław Augustyniak.

Pierwsza edycja programu potrwa do końca czerwca. W każdy poniedziałek w specjalnym cyklu „Idealny Biznes” w „Dzień Dobry TVN” wybrani przedsiębiorcy będą mogli zaprezentować swoje firmy, a ich spoty będą emitowane w kanałach TVN 24, Polsat News, TVN CNBC, Polsat Biznes i Superstacja. Ponadto akcja jest prowadzona w prasie (artykuły w ośmiu dziennikach lokalnych Polskapresse i w „Pulsie Biznesu”) oraz internecie (banery reklamowe i raporty na portalu Gazeta.pl).

„Duma przedsiębiorcy” jest zaplanowana cyklicznie i ma objąć minimum 100 mikrofirm.

Za zakup mediów na potrzeby akcji odpowiadają dom mediowy Codemedia, agencja Sales&More i departament marketingu i PR Idea Banku.

Dołącz do dyskusji: „Duma przedsiębiorcy” - Idea Bank promuje swoich klientów (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl