SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DT Wars Sawa Junior: "Grzeczne dziewczynki siedzą w domach" po raz drugi

Pod hasłem „Grzeczne dziewczynki siedzą w domach” ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Akcję przygotowały firmy Grey Group, Cohn & Wolfe i fotograf Jacek Kołodziejski.

Druga odsłona kampanii „Grzeczne dziewczynki siedzą w domach” to kontynuacja linii kreatywnej zaprezentowanej podczas jesiennej edycji (więcej na ten temat).

W kampanii występują modelki „amatorki” wyłonione w castingu na twarz Wars Sawa Junior, przeprowadzonym na facebookowym profilu magazynu tego centrum. Akcja ma podkreślać młodzieżowy i miejski charakter DT Wars Sawa Junior oraz sygnalizować, że swoje sklepy mają w nich najbardziej popularne odzieżowe marki sieciowe na świecie.


 

Kampania, która będzie prowadzona w kwietniu oraz maju br., obejmuje nośniki w wagonach i na stacjach metra oraz na elewacji DT Wars Sawa Junior. Na jesień planowana jest trzecia odsłona akcji. Kreację reklam przygotowała agencja Grey Group, a autorem zdjęć do nich jest Jacek Kołodziejski. Nadzorem produkcji zajęło się Cohn & Wolfe.

Dołącz do dyskusji: DT Wars Sawa Junior: "Grzeczne dziewczynki siedzą w domach" po raz drugi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl