SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drwale reklamują OC i AC w mBanku (wideo)

W telewizji, radiu, internecie, kinach i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej mBanku. W przekazie promującym ofertę OC i AC występują drwale.

Rozpoczęta właśnie odsłona kampanii mBanku reklamuje dostępną w nim ofertę ubezpieczeń OC i AC. Przekaz wykorzystujący konwencję demaskowania reklamy opiera się na wizerunku drwali i grach słownych związanych z rąbaniem. Obecna kampania to kontynuacja wizerunkowych działań reklamowych mBanku rozpoczętych w połowie października (więcej).

Podobnie jak jej poprzednia odsłona, akcja obejmuje w bieżącym etapie telewizję (TVN, TVP1 i TVP2, TVN7, TV4, kanały tematyczne TVN i At Media, Discovery i Polsat Sport), radio (RMF FM, Radio ZET, Trójka, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio PiN), internet (główne portale, m.in. Interia, Onet.pl, WP.pl, najważniejsze serwisy społecznościowe i blogi), kina (sieć Cinema City) oraz outdoor (billboardy i citylighty w całej Polsce, plakaty w Centrach Biznesu i mKioskach, megaboardy przy Centrach Finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 5 grudnia - przygotowała agencja reklamowa Czteryczwarte, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

  • Więcej informacji:
  • MBank

Dołącz do dyskusji: Drwale reklamują OC i AC w mBanku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl