Drukarki Samsung w nowej odsłonie kampanii Ctrl+P
W prasie i internecie rusza kolejny etap kampanii reklamowej drukarek Samsung. Akcja przebiega pod hasłem "Zarządzanie drukiem jest proste jak Ctrl+P".
Kampania reklamowa drukarek Samsung podkreśla, że zapewniają one bezpieczeństwo poufnych danych, ograniczenie kosztów i ochronę środowiska. W akcji wykorzystywane są różne layouty pod hasłem "Zarządzanie drukiem jest proste jak Ctrl+P" skierowane przede wszystkim do firm. Obecna odsłona to drugi etap kampanii, która rozpoczęła się na początku października (więcej).
Akcja jest prowadzona jednocześnie w kilkunastu krajach europejskich, w Polsce obejmując prasę (m.in. Computerworld, PC Format, CXO, First Class, Modern Office Manager) i internet (m.in. Onet, Interia, PC Lab, PC World, newsweek.pl, gazetaprawna.pl). Kampanię - zaplanowaną do 13 grudnia - przygotowały agencje Digitas, Leo Burnett i Hill & Knowlton (advertoriale), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Drukarki Samsung w nowej odsłonie kampanii Ctrl+P