SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drugie urodziny Tele 5

19 kwietnia 2004 kanał Tele 5 obchodził swoją drugą rocznicę

W ciągu ostatniego roku "Piątka" podwoiła swą oglądalność i umocniła pozycję na polskim rynku telewizyjnym i reklamowym - informuje rzecznik prasowy Tele 5 Katarzyna Rettner.

W minionym roku kanał Tele 5 wprowadził na antenę szereg nowych tytułów. Wśród najbardziej popularnych cyklicznych pozycji programowych znalazły się serial obyczajowy - "Zauroczenie" oraz serial o zjawiskach paranormalnych - "Czynnik PSI". W kwietniu stacja zakupiła i rozpoczęła emisję nowych odcinków tych seriali. Natomiast nowy serial animowany "Nera, księżniczka Oceanii" zdobył rzesze wiernych widzów wśród najmłodszych telewidzów "Piątki".

W ostatnich miesiącach stacja wprowadziła na antenę również nowe produkcje własne: muzyczny program z udziałem gwiazd polskiej muzyki - "Brzmienie na życzenie", kulinarny talk show "Buon Appetito!" oraz "DJ Tour" - program poświęcony muzyce klubowej. Wśród produkcji własnych na uwagę zasługuje również "Prognoza pogody" o niezwykle dużej sprawdzalności, której obecnie towarzyszy serwis SMS-owy.

W nadchodzących miesiącach Tele5 wyemituje szereg nowych europejskich i amerykańskich filmów, wśród których znajdą się filmy familijne, obyczajowe, sensacyjne i thrillery. W najbliższych planach jest również uruchomienie kolejnych produkcji własnych.

Tele 5 jest obecnie w ofercie ponad 360 operatorów sieci kablowych (ponad 90% wszystkich abonentów sieci kablowych) oraz na platformach cyfrowych Cyfra+ i Polsat Cyfrowy, dzięki czemu dociera do blisko 14 milionów Polaków.

Nowe filmy i seriale oraz programy rozrywkowe, które pojawiły się na antenie Tele 5 w pierwszym kwartale 2004 roku przyniosly blisko dwukrotny wzrost udziału Tele 5 w rynku telewizyjnym, który wynosi w kwietniu 0,6% w grupie wszystkich widzów w skali całego dnia, natomiast w paśmie najwyższej oglądalności (prime time) - ponad 1%. Ulubione programy widzów Tele 5 takie jak wieczorne filmy czy "Czynnik PSI" ogląda regularnie ponad 1,5% wszystkich widzów. Również wieczorna prognoza pogody cieszy się dużą popularnością - ogląda ją średnio 1,4% wszystkich widzów.

W swojej grupie docelowej (mieszkańcy dużych miast, grupa wiekowa 16-49) średni tygodniowy udział Tele 5 w rynku wynosi obecnie 0,9-1%.

Warto także dodać, że w minionym roku stacja Tele 5 zaistniała w Stanach Zjednoczonych na platformie cyfrowej GlobeCast (jedynej, która oferuje także program Telewizji Polskiej w USA).

W drugim roku działalności kanał Tele 5 zacieśnił współpracę z największymi domami mediowymi. Na antenie Tele 5 miały miejsce między innymi kampanie reklamowe Era (kampania "Love"), Heineken, GE Capital Bank, US Pharmacia, SC Johnson, Reckitt Benckiser, Coca-Cola oraz McDonald's.

Dołącz do dyskusji: Drugie urodziny Tele 5

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl